Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Άφθαστη βαρβαρότητα και πρωτοφανείς θηριωδίες πωρωμένων ναζί-φασιστικών χιτλερικών αποβρασμάτων σε βάρος Αιγύπτιου εργαζόμενου στη Σαλαμίνα.

«Με βασάνιζαν 18 ώρες»

Το πρώτο δεκαήμερο του Νοέμβρη η Ελλάδα απ’ άκρη σ’ άκρη αλλά και η διεθνής κοινή γνώμη συγκλονίστηκε απ’ τις φρικιαστικές σοκαριστικές εικόνες ενός αλυσοδεμένου Αιγύπτιου εργάτη στην Ελευσίνα, θύμα πρωτοφανών θηριωδιών «Ελλήνων» θρασύδειλων ναζί-φασιστικών καθαρμάτων, που αφού τον έδειραν ανελέητα, τον βασάνισαν και τον ξεγύμνωσαν και στην συνέχεια τον αλυσόδεσαν αιμόφυρτο σε ένα πάσαλο:

« Η σοκαριστική εικόνα του αλυσοδεμένου και δαρμένου μετανάστη σε κεντρικό δρόμο της Σαλαμίνας δημοσιεύτηκε αρχικά σε μέσο αντιπληροφόρησης. Στο σημείο κατέφτασαν ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, Αστυνομία και Πυροσβεστική, για να να κόψει τη χοντρή αλυσίδα προτού τον μεταφέρουν με φορείο στο νοσοκομείο. Φερόμενοι ως πρωταγωνιστές της βάρβαρης κακοποίησης συνελήφθησαν ο Γιώργος Σγούρδος, ιδιοκτήτης φούρνου στη Σαλαμίνα και εργοδότης του θύματος, ο γιος του και ένας φίλος τους αλβανικής καταγωγής, ενώ αναζητείται ο τέταρτος συνεργός. Ο Ουάλιντ βρίσκεται δύο χρόνια στην Ελλάδα χωρίς άδεια παραμονής και δουλεύει εδώ και ενάμιση χρόνο στον φούρνο, τους τελευταίους μήνες χωρίς να πληρώνεται. Ο φούρναρης έχει διατελέσει δημοτικός σύμβουλος και αντιδήμαρχος Αμπελακίων με δημοτικό συνδυασμό που υποστήριζε η Νέα Δημοκρατία. Σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων, ο γιος του φούρναρη έχει σχέσεις με τη Χρυσή Αυγή.» (Εφημερίδα των Συντακτών 9/11/2012, σελ. 35)

«Κατά τη διάρκεια των βασανισμών, που διήρκεσαν ως τα χαράματα της Κυριακής, οι δράστες έπιναν, έτρωγαν κι άλλαζαν βάρδιες, ενώ σε κάποια στιγμή συμμετείχε τέταρτο άτομο.» (στο ίδιο).

«Tη στιγμή που ο Ουαλίντ ετοιμάζεται να απαντήσει στα χτυπήματα του γιου, "μπαίνει ο πατέρας. Λέει 'τολμάς να χτυπάς τον γιο μου;'. Μου επιτίθεται. Με σέρνουν στην τουαλέτα. Κλείνουν την πόρτα και φέρνουν μια αλυσίδα, με την οποία τυλίγουν σφιχτά στον λαιμό μου. 'Αυτή θα είναι η τελευταία σου μέρα. Θα σε σκοτώσω', μου φωνάζει το αφεντικό". Συνεχίζουν να τον χτυπάνε και τον βάζουν στο αυτοκίνητο. Τον πάνε στον στάβλο. Τον δένουν, εκεί που δένουν και τ' άλογα. Στήνουν ένα τραπεζάκι πιο δίπλα, φέρνουν καρέκλες και ποτά. "Στην αλυσίδα είχαν χώσει ένα ξύλο. Το έστριβαν σιγά-σιγά για να με πνίγει όλο και πιο πολύ. Συνέχιζαν να με βρίζουν και να με βαράνε με σανίδες και γκλοπ, ενώ κάποια στιγμή το αφεντικό βγάζει και όπλο. Μου λέει "θα σε θάψω εδώ. Σε έχω δέσει όπως δένουν τις καμήλες στην Αίγυπτο. Στην Αίγυπτο τις δένετε και από τη μύτη. Σε λίγο θα φύγω να φέρω και μια αλυσίδα να την περάσω από τη μύτη σου'. Με ρωτά αν γνωρίζω μια γυναίκα. Του λέω ναι. 'Με αυτήν περνώ τα βράδια μου. Σήμερα είναι η δική σου βραδιά'. Ο γιος του μου λέει κάποια στιγμή 'σου προτείνω να κάνεις το χατίρι του πατέρα μου για να γλιτώσεις'. Του απαντώ ότι προτιμώ να μου φέρουν εδώ και τώρα ένα μαχαίρι για να σφάξω τον εαυτό μου". Ο Ουαλίντ δεν έχει πει σε κανέναν, για το αν τελικά έπεσε εκτός των άλλων και θύμα βιασμού. Ωστόσο, βρέθηκαν φωτογραφίες του που τον έδειχναν γυμνό. "Επί 18 ώρες με βασάνιζαν. Αφού έφυγαν, άρχισα να προσπαθώ με ό,τι δύναμη μου είχε απομείνει να σπάσω την αλυσίδα. Βρίσκω μια πέτρα και καταφέρνω να λυθώ από εκεί που μ' είχαν δέσει. Πάω προς την πόρτα. Δεν πίστευα ότι την είχαν αφήσει ανοικτή. Με ό,τι δυνάμεις έχω τρέχω και σωριάζομαι στο έδαφος. Δεν άντεχα άλλο. Με βρίσκουν ένας κύριος με μια γυναίκα. Τους λέω ότι δεν έχω χαρτιά και ότι δεν θέλω να καλέσουν την αστυνομία. Ο κύριος μου δίνει την μπλούζα του για να καλύψω τις αλυσίδες και να μη με μαζέψει η αστυνομία. Μετά με βρήκαν οι δικοί μου..."» (Αυγή 18/11/2012, σελ 20).

Οι συμπατριώτες του τον βρήκαν «"σε ένα δέντρο. Είχε παντού μώλωπες και τραύματα. Δεν μπορούσε να μιλήσει", λέει ο ξάδερφός του, Μουσταφά. Ζουν μαζί και, όταν διαπίστωσε πως είχε αργήσει, "ανησύχησα. Δεν ερχόταν και ο Ουαλίντ ποτέ δεν αργεί. Πήγα από τον φούρνο. Και το αφεντικό του άρχισε να μου λέει 'μην ανησυχείς, όλα καλά θα πάνε'. Στη συνέχεια, πήγαινε πάνω-κάτω και μουρμούραγε πως δεν ξέρει τι θα κάνει με τη δουλειά και πώς θα τα καταφέρει μόνος του. Παράλληλα, προσπαθούσε να μας καθησυχάσει. Έλεγε ότι 'αν δεν έχουμε νέα του μέχρι την Κυριακή, θα πάω στην Αστυνομία να δηλώσω την εξαφάνισή του'. Μίλαγε σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Είναι απίστευτο!".» (Αυγή 18/11/2012, σελ 21). Έτσι απάτησε αυτό το χιτλερικό τέρας. Και αλλού: «Ήταν τέσσερις κι εγώ ένας! Τι μπορούσα να κάνω;».(Ήταν τέσσερα θρασύδειλα ρατσιστικά ναζί-φασιστικά κτήνη, τέσσερα εγκληματικά καθάρματα.)

Τα φασιστικά τέρατα, τα χιτλερικά αυτά αποβράσματα, δεν περιορίστηκαν μόνο στις πρωτοφανείς θηριωδίες, αλλά τον λήστεψαν κιόλας: «Συνολικά του έκλεψαν 12.000 ευρώ, από τα οποία έχουν επιστρέψει περίπου 9.000.» (Εφημερίδα των Συντακτών 9/11/2012, σελ. 35).

Τις σοκαριστικές αυτές εικόνες, που μεταδόθηκαν από τα διεθνή πρακτορεία, τις είδαν τα δυο του παιδιά, η γυναίκα του και η μητέρα του η οποία έπαθε έμφραγμα: «"Ξέρετε πόσο σκληρό είναι να σε βλέπουν στην τηλεόραση τα παιδιά σου χτυπημένο. Η μητέρα μου είναι σε κρίσιμη κατάσταση. Έπαθε έμφραγμα μόλις πληροφορήθηκε το περιστατικό. Εκείνος όμως είναι ελεύθερος!"». (Αυγή 18/11/2012, σελ 20).

Δεν υπάρχουν σχόλια: