Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

MKO «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ» - «Κ»ΚΕ: Το «φάντασμα» του Χουντο-Χριστόδουλου περιφέρεται μόνιμα στον «Περισσό» και το «Ριζοσπάστη»

Οι εθνικίστριες θεούσες ΠΑΠΑΡΗΓΑ-ΚΑΝΕΛΛΗ μάρτυρες υπεράσπισης στη δίκη των «ορφανών» του;


Στα τέλη Σεπτέμβρη δημοσιεύτηκε στον αστικό τύπο (μεγαλοαστικό και ρεφορμιστικό) η είδηση ότι το Συμβούλιο Εφετών έκανε δεκτή την πρόταση του εισαγγελέα των Εφετών Π.Παναγιωτόπουλου που ζητά την παραπομπή σε δίκη μελών της ΜΚΟ της Εκκλησίας «Αλληλεγγύη» του Χουντο-Χριστόδουλου.
Παρακάτω δίνουμε τρεις παρουσιάσεις της ίδιας είδησης (από «Εφημ.Συντακτών» και «Αυγή» μόνο σύντομα αποσπάσματα, ενώ απ’ το «Ριζοσπάστη» ολόκληρο το «κείμενο») για να μπορεί ο αντιφασίστας και κομμουνιστής αναγνώστης εύκολα να συγκρίνει και να διαπιστώσει τη συνειδητή και εντελώς σκόπιμη αποσιώπηση-απόκρυψη του ονόματος του Χουντο-Χριστόδουλου απ’ τη ρεφορμιστική φυλλάδα «Ριζοσπάστης» της χρουστσοφικής-τροτσκιστικής σοσιαλδημοκρατικής ηγεσίας του «Κ»ΚΕ:

«Σε δίκη 4 της «Αλληλεγγύης» για τα κονδύλια του ΥΠ.ΕΞ.….Το βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών κάνει δεκτή ανάλογη την πρόταση του εισαγγελέα εφετών Παν. Παναγιωτόπουλου, και  διατάσσει την παραπομπή σε δίκη του άλλοτε στενού συνεργάτη του μακαριστού Χριστόδουλου (υπογρ. «Α»), νυν διευθύνοντα συμβούλου του Alpha και διαχειριστή της ΜΚΟ, Δημήτρη Φουρλεμάδη, της πρώην επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Γεωργίας Λυμπέρη και των πρώην Εκκλησιαστικών Οικονομικών Επιθεωρητών της Εκκλησίας της Ελλάδος, Ιωάννη Πέτσου και Θεολόγου Μακρή. Στην υπόθεση εμπλεκόταν και πέμπτο πρόσωπο, το οποίο απαλλάχθηκε από το Συμβούλιο Εφετών….» («Εφ.Συντακτών» 27/09/2016, σύντομο απόσπασμα).

«Σε δίκη για κακούργημα, κατηγορούμενη για κατάχραση 5,6 εκατ. ευρώ η ΜΚΟ της Εκκλησίας «….Σε δίκη ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων παραπέμπονται με βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών, τέσσερις υπεύθυνοι της ΜΚΟ «Αλληλεγγύη» της Εκκλησίας, της περιόδου 2005-2006, σχετικά με την υπόθεση χρηματοδοτήσεων για δράσεις που παρέμειναν ημιτελείς ή δεν πραγματοποιήθηκαν καθόλου.Το βούλευμα, κάνοντας δεκτή ανάλογη πρόταση του εισαγγελέα εφετών, Παν. Παναγιωτόπουλου, διατάσσει την παραπομπή σε δίκη του άλλοτε στενού συνεργάτη του μακαριστού Χριστόδουλου (υπογρ. «Α») και διαχειριστή της ΜΚΟ, Δημήτρη Φουρλεμάδη, της πρώην επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Γεωργίας Λυμπέρη και των πρώην Εκκλησιαστικών Οικονομικών Επιθεωρητών της Εκκλησίας της Ελλάδος, Ιωάννη Πέτσου και Θεολόγου Μακρή, στους οποίους αποδίδονται, κατά περίσταση, τα αδικήματα της υπεξαίρεσης, με την επιβαρυντική περίσταση του νόμου περί καταχραστών του Δημοσίου (1608/50), της συνέργειας σε αυτή, της απιστίας και της ψευδούς βεβαίωσης…..» («Αυγή» 27/09/2016, σύντομο απόσπασμα).       

Παραπέμπονται για την ΜΚΟ «Αλληλεγγύη»Στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων παραπέμπονται για να λογοδοτήσουν για τα πεπραγμένα της άλλοτε ΜΚΟ της Εκκλησίας «Αλληλεγγύη», 4 από τους 5 αρχικά κατηγορουμένους στην υπόθεση με τις ημιτελείς ή απραγματοποίητες «δράσεις» της Οργάνωσης, την περίοδο 2005 - 2006, για τις οποίες είχε λάβει κονδύλια ύψους 5,6 εκατ. ευρώ.Σήμερα, η Εκκλησία έχει τη ΜΚΟ «Αποστολή». Το Συμβούλιο Εφετών, με βούλευμά του, υιοθέτησε την πρόταση του εισαγγελέα Εφετών Π. Παναγιωτόπουλου και ζητά την παραπομπή του τότε διαχειριστή της ΜΚΟ Δ. Φουρλεμάδη, της πρώην επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου Γ. Λυμπέρη και των πρώην Εκκλησιαστικών Οικονομικών Επιθεωρητών της Εκκλησίας της Ελλάδος Ι. Πέτσου και Θ. Μακρή, κατά περίσταση για τα αδικήματα της υπεξαίρεσης, με την επιβαρυντική περίσταση του νόμου περί καταχραστών του Δημοσίου (1608/50), της συνέργειας σε αυτή, της απιστίας και της ψευδούς βεβαίωσης” «(Ριζοσπάστης» 28/9/2016, σελ20, ολόκληρο).

Μια απλή γρήγορη ανάγνωση και σύγκριση ολόκληρου του «κειμένου» του «Ριζοσπάστη» με τα αποσπάσματα της «Εφημ. των Συντακτών» και της «Αυγής» επιτρέπει εύκολα και αβίαστα τη σίγουρη διαπίστωση ότι ο «Ριζοσπάστης» δεν αναφέρει καθόλου ούτε  το όνομα του τότε Αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου ούτε ότι ο Δημ.Φουρμελάδης υπήρξε «στενός συνεργάτης» του.
Πρόκειται για «τυχαία» ή αντίθετα για σκόπιμη-συνειδητή παράλειψη;
Για όσους γνωρίζουν το ιστορικό των πραγματικών στενών σχέσεων (και όχι τις δημαγωγικές, ρεφορμιστικές σαπουνόφουσκες) συνεργασίας της ρεφορμιστικής ηγεσίας του «Κ»ΚΕ με την ηγεσία της Εκκλησίας, ακριβέστερα τη σταθερή, μόνιμη και συνεπή στήριξη των σοσιαλδημοκρατών ηγετών στη σκοταδιστική και υπεραντιδραστική στάση της ηγεσίας της Εκκλησίας με επικεφαλής το Χουντο-Χριστόδουλο είναι ολοφάνερο ότι δεν πρόκειται για «τυχαία» παράλειψη, αλλά για εντελώς εσκεμμένη αντιδραστική ενέργεια εξαπάτησης της εργατικής τάξης και του λαού.
Δυο είναι οι λόγοι αυτής της συνειδητής διπλής αποσιώπησης-παράλειψης εκ μέρους της ηγεσίας του «Κ»ΚΕ. Ο ένας είναι, γιατί οι σοσιαλδημοκράτες ηγέτες επιλέγουν να μείνουν συνεπείς στη συνέχιση της αντιδραστικής τους πολιτικής στήριξης, ακόμα και μετά θάνατο, στο στενό σύμμαχό τους Χουντο-Χριστόδουλο, και ως εκ τούτου δε θέλουν να αμαυρωθεί περισσότερο η «εικόνα» του με μια επιπλέον «αμαρτία» δηλ. το «βίο και πολιτεία» της κακόφημης ΜΚΟ «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ». Ο άλλος, ακόμα σημαντικότερος, είναι να διαβεβαιώσουν με αυτή την ευκαιρία τη σημερινή υπεραντιδραστική ηγεσία της Εκκλησίας ότι ακόμα και αν κινηθεί στα ίδια υπεραντιδραστικά «βήματα» του Χουντο-Χριστόδουλου (ο Ιερώνυμος «σκαρφάλωσε» ήδη στις επάλξεις του) θα έχει και αυτή την πλήρη στήριξη των σοσιαλδημοκρατών του «Κ»ΚΕ (εκείνη της θρησκόληπτης θεούσας εθνικίστριας-ρατσίστριας Λ.Κανέλλη είναι δεδομένη), όπως την παρείχαν παλιότερα προς το Χουντο-Χριστόδουλο, στηρίζοντας τις πιο ακραίες σκοταδιστικές θρησκευτικές απόψεις, τις εθνικιστικές-σοβινιστικές, ρατσιστικές και φασιστικές του απόψεις και την αντιδραστική του πολιτική δράση σε μια σειρά περιπτώσεις, που εδώ ας απαριθμηθούν μόνο μερικές:
  • πρώτο, συγκάλυπταν μόνιμα και συστηματικά την πλούσια φασιστική του δράση της εποχής της στρατιωτικο-φασιστικής δικτατορίας, όταν ο Χριστόδουλος «διάβαζε πολύ»,
  • δεύτερο, στήριξαν την έξαλλη και προκλητικότατη πολιτικολογία του υπέρ της μοναρχοφασιστικής Δεξιάς, της «Δεξιάς του Κυρίου»,
  • τρίτο, τάχθηκαν κατά της κατάργησης του θρησκεύματος από τις ταυτότητες και στήριξαν τις φασιστικές συγκεντρώσεις, τις λεγόμενες «λαοσυνάξεις» του Χριστόδουλου, ενώ η βουλευτής τους Λ.Κανέλλη συμμετείχε σε αυτές και «αλώνιζε» μέρα-νύχτα τα κανάλια ουρλιάζοντας ασυνάρτητα, με το «Ριζοσπάστη» να κλαψουρίζει καθημερινά για το «διχασμό του λαού»(!), μ’ αποτέλεσμα ο μεγαλοαστός πολιτικός Σημίτης να τους βγει απ τα αριστερά καταργώντας το θρήσκευμα από τις ταυτότητες («η χώρα δεν αντέχει ανάλογο «διχασμό» με εκείνο που προκάλεσε η απόφαση της κυβέρνησης Σημίτη για τις ταυτότητες», «Ρ» 7/9/2006, σελ. 31),
  • τέταρτο, στήριξαν τις ακραίες σκοταδιστικές θρησκευτικές απόψεις του,
  • πέμπτο, στήριξαν τις ακραίες εθνικιστικές-σοβινιστικές απόψεις του αντιδραστικού Ιερατείου για το βιβλίο Ιστορίας της Στ’ Δημοτικού και συμπαρατάχθηκαν με την Αντίδραση απαιτώντας να αποσυρθεί, με τον «Ελεύθερο Τύπο» (28/3/2007) να προβάλλει περιχαρής πρωτοσέλιδα την κοινή θέση «απόσυρσης» του «Κ»ΚΕ-Χριστόδουλου: «διμέτωπος για την Ιστορία, Ιερά Σύνοδος και ΚΚΕ ζητούν να αποσυρθεί το βιβλίο», και όταν αυτό αποσύρθηκε απ’ την κυβέρνηση Καραμανλή η σοσιαλδημοκρατική ηγεσία πανηγύριζε μαζί με το μεσαιωνικό Ιερατείο και την εθνικιστική φασιστική αντίδραση και αισθάνονταν δικαιωμένη που ικανοποιήθηκε το αίτημά της («Ρ» 26/9/2007, σελ. 3),
  • έκτο, στήριξαν την προκλητική εθνικιστική-σοβινιστική, ρατσιστική και φασιστική του δράση κατά την περίοδο της θητείας του στον «Αρχιεπισκοπικό θρόνο»,
  • έβδομο, μάλιστα οι σοσιαλδημοκράτες ηγέτες – πέραν της θεούσας Λ.Κανέλλη – ήταν «υπερήφανοι», διακηρύσσοντάς το απ’ το βήμα της Βουλής, που ο Χριστόδουλος «ήταν ο πρώτος Αρχιεπίσκοπος που συναντήθηκε με αντιπροσωπία του ΚΚΕ» («Ρ» 29/1/2008, σελ.10),
  • όγδοο, χαρακτηριστικό είναι το επαίσχυντο βιογραφικό σημείωμα του «Ριζοσπάστη» (29/1/2008, σελ.10) στο οποίο αποσιωπάται πλήρως η συνολική φασιστική δράση του Χριστόδουλου Παρασκευαϊδη,
  • ένατο, στήριξαν τη δράση της ΜΚΟ «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ», δηλώνοντας δια στόματος Κανέλλη όταν επισκέφτηκε το Χριστόδουλο στις 14/1/2005: «όταν ξέρεις ποιος δίνει χρήματα, ποιος τα χειρίζεται, τι αγοράζει και που τα πηγαίνει – γιατί θα πάνε και σε συγκεκριμένους φορείς με συγκεκριμένα αποδεικτικά – με κάνει να αισθάνομαι λίγο καλύτερα και ως χριστιανός και ως φιλάνθρωπος και ως πολίτης και ως βουλευτής» (!!!).

Τέλος, τώρα πια δεν απομένει άλλο παρά οι δυο θεούσες ΠΑΠΑΡΗΓΑ-ΚΑΝΕΛΛΗ να καταθέσουν ως  μάρτυρες υπεράσπισης των «ορφανών» του Χουντο-Χριστόδουλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: